میں عام مصنوعات کا استعمال کرتے ہوئے اپنی حد کو کس طرح سدھار سکتا ہوں؟

میں عام مصنوعات کا استعمال کرتے ہوئے اپنی حد کو کس طرح سدھار سکتا ہوں؟

اگرچہ کلاسیکی مصنوعات گاہکوں کی وفاداری کو فروغ دیتی ہیں ، لیکن آپ کے گاہک بھی نیاپن کی تعریف کرتے ہیں۔ لہذا اختراع بنیں اور اپنی مصنوعات کی حد کو بڑھا کر صارفین کے نئے رجحانات کے مطابق ڈھالیں۔ لیکن طریقہ کار بننا یاد رکھیں: جلدی نہ کریں۔ چیزوں کو آسان اور سادہ رکھیں اور اپنے خیالات کو پہلے سے آزمائیں تاکہ وہ منافع بخش رہیں۔

اپنی "کلاسیکز” پر بار بار غور کریں

آپ اپنے "ناشتے” کے مصنوعات کو دوسرے مواقع ، جیسے سنیکس یا دوپہر کے کھانے تک بڑھا کر اپنی مصنوع کی حد کو بڑھا سکتے ہیں۔ لہذا دونوں میٹھا اور سیوری سنیکس خود پیسٹری کو قرض دیتے ہیں۔ آپ ایک ہی کروسانٹ ، بریئوشے یا وینیسے بریڈ اجزاء کو بہت ساری مختلف مصنوعات بنانے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں ، چاہے وہ نظر ثانی شدہ ہوں یا مکمل طور پر مختلف۔ موجودہ ترجیح مقامی پیداوار کے لئے ہے۔ اپنے صارفین کو اپنی مصنوعات اور خام مال کی اصل کے بارے میں آگاہ کرنا نہ بھولیں۔

اپنی خوبیوں کا استعمال کریں

چاہے یہ خصوصی بریڈ ، پیسٹری یا بیکڈ سامان ہو ، آپ کو پہلے ہی معلوم ہے کہ آپ کی دکان میں کیا بہتر فروخت ہوتا ہے۔ اپنے پروڈکٹ رینج کو دوبارہ زندہ کرنے اور بڑھانے کے لیے ایک نیا جزو شامل کرکے اپنے بیسٹ سیلرز کو تازہ دم کریں۔ مثال کے طور پر ، پھلوں (جام ، کمپوٹ ، چپس ، خشک میوہ جات) کو شامل کرنے سے آپ کی مصنوعات خوش ذائقہ ہوتی ہیں اور یہ غذائیت کے نظارے سے پرکشش ہوتا ہے۔

توسیع سے پہلے ہمیشہ چیک کریں!

تنوع کے مقابلے میں ہمیشہ معیار کا انتخاب کریں۔ ایک بار جب آپ اپنے صارفین کو پیش کرنے کے لئے کسی نئی یا اصل پروڈکٹ کا فیصلہ کرلیں ، اسے تھوڑی مقدار میں تیار کریں ، اس کی نمائش کریں اور اپنے صارفین کو اس کی آزمائش کے لئے حوصلہ افزائی کریں۔ اپنے صارفین سے آراء کے لیے پوچھیں تاکہ آپ کو یقین دہانی ہو جائے کہ آپ نے صحیح انتخاب کیا ہے۔

اپنے پروڈکٹ ڈسپلے کو "متحرک” بنائیں!

تنوع کو بیچنے کیلئے پیش کردہ مختلف حدود کو بھی مدنظر رکھنا چاہئے۔ دن میں استعمال ہونے والے وقت کے مطابق مختلف مصنوعات دکھائیں: صبح کی پیسٹری ، دو پہر کو سینڈویچ ، سہ پہر کے وقت کیک…