10 مئی میں اپنی فروخت شدہ مصنوعات کو مؤثر طریقے سے کیسے منظم کرسکتا ہوں؟
کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ کی فروخت نہ ہونے والی اشیا فروخت میں اضافے میں مدد کرسکتی ہیں؟ وہ صارفین کے لیے نمونے کے طور پر نئی مصنوعات آزمانے کے لیے استعمال ہو سکتے ہیں ، یا محض نئے صارفین کو راغب کرنے کے لیے۔ یہاں کچھ دلچسپ خیالات ہیں جو آپ کے صارفین کو اپیل کرنے کی ضمانت ہیں!

میں نے پیشگی آرڈر سسٹم لگایا
اپنے صارفین کی حوصلہ افزائی کریں کہ وہ پہلے سے ہی آپ کو آگاہ کریں کہ آیا وہ اگلے دن روٹی خریدیں گے یا نہیں۔ یہ طریقہ آپ کو اجازت دیتا ہے:
پہلے سے آرڈر پلان کریں ،
روزانہ کی بنیاد پر اپنی پیداوار کو بہتر بنائیں ،
بڑی تعداد میں فروخت نہ ہونے والی مصنوعات کے ساتھ چھوڑنے سے گریز کریں ،
اپنے خریداری کے آرڈر کو کم کریں اور اپنے اسٹاک کو کم کریں۔
لیکن ہم اس کو عملی جامہ پہنا تو کیسے سکتے ہیں؟ بہت آسانی سے!
ایک سوئچ بورڈ یا آن لائن پیغام رسانی کی خدمت مرتب کریں ،
اپنے صارفین سے آرڈر لینے سے پہلے اختتام ہفتہ یا شام کو رابطہ کریں ،
اپنی پیداوار کو کسٹمر کے احکامات کے مطابق ڈھال لیں۔
اگر آپ کے پاس کسٹمر کا بڑا اڈہ ہے تو ، اپنے سیلز عملے سے مدد لیں۔ وہ آپ کے صارفین کو بخوبی جانتے ہیں اور ان سے براہ راست گفتگو کرکے اس معلومات کا پتہ لگاسکتے ہیں۔
میں کوئی بچا ہوا حصہ کم قیمت پر فروخت کرتا ہوں
آپ کے کلائنٹز میں مختلف افراد کی مختلف توقعات شامل ہیں۔ کچھ لوگ خشک بریڈ کے ذائقے سے لطف اندوز ہوتے ہیں ، جبکہ دوسروں کو کھانا پکانے کے لئے اسٹیلر بریڈ کا استعمال پسند ہے۔ آپ میں سے کچھ صارفین اپنے روز مرہ کے اخراجات کی لاگت کو کم کرنا چاہتے ہیں۔
ان مختلف اقسام کے صارفین کو راضی کرنے کے لئے ، دن کے آخر میں اپنی مصنوعات کو کم قیمت پر فروخت کریں۔ پیسٹری کی قسم کے مطابق معیاری قیمت پر چھوٹ مختلف ہوسکتی ہے۔
چھوٹی سی ہدایت: کسی مخصوص ٹائم فریم کے دوران قیمتوں میں کمی کی پیش کش کریں ، مثال کے طور پر شام 7 بجے سے رات 10 بجے تک۔ صارفین اس بچت کو نظر انداز نہیں کر پائیں گے تا کہ وہ پیش کش سے محروم نہ ہوں!
میں سرپرائز باسکٹس پیش کرتا ہوں
سرپرائز باسکٹس روایتی مصنوعات کا بہترین متبادل ہوسکتی ہیں۔ مثال کے طور پر ، آپ ان کو آفٹر ورک مشروبات ، کاک ٹیلز یا سنیکس اور ایپریٹیفس کے طور پر مارکٹ کر سکتے ہیں۔
یہ آپ پر منحصر ہے کہ آپ تخلیقی بنیں اور انہیں اپنے صارفین کے ذوق سے موافق بنائیں۔
اپنے صارفین کو پیش کریں:
میٹھی یا سیوری والے سینڈویچ ،
پیسٹری اور کیک سلائسوں کی ایک قسم ،
سنیکس کے ساتھ ڈیزرٹس اور جوس ۔
یقیناً ، باسکٹس کی قیمت مسابقتی ہونی چاہئے۔ لہذا ، اپنی قیمتوں کو کم کرنے پر اتفاق کریں لیکن اپنے منافع کے مارجن کا احترام کریں۔
میں اپنے وفادار صارفین کو خصوصی پیشکشیں کرتا ہوں
یہ اختیار دو طریقوں سے حاصل کیا جاسکتا ہے:
آپ صارفین کو ہر آرڈر کے ساتھ ایک اضافی مصنوعہ دے سکتے ہیں ،
آپ شام میں کچھ احتیاط سے منتخب صارفین کو کوئی اضافی مصنوعات فراہم کرسکتے ہیں۔
پہلا آپشن بہترین ہے ، کیوں کہ اس سے کوئی اضافی لاگت نہیں آتی ہے۔ اس کے علاوہ ، یہ آپ کے اسٹوریج کی ضروریات کو بھی کم کرتا ہے۔ دوسرا آپشن بہترین ہے اگر آپ شام یا سہ پہر میں پہلے ہی ڈیلیوری کرتے ہیں۔
میں چھٹی کے موسم میں اپنی غیر فروخت شدہ چیزیں عطیہ کرتا ہوں
تعطیلات کے دنوں کا انتظام کرنا مشکل ہوسکتا ہے۔ آپ کے کبھی کبھار کے گاہک زیادہ کثرت سے آرڈر دیتے ہیں اور آپ کے کچھ باقاعدہ صارفین فوری آرڈر دیتے ہیں۔ بقایا آرڈر دے سکتے ہیں اور پھر آخری لمحے میں منسوخ کرسکتے ہیں۔
اگر پچھلے اشارات پر عمل درآمد کرنے کے باوجود ، آپ کے پاس ابھی تک فروخت نہ ہونے والی اشیاعت باقی ہیں ، تو صحیح کام کریں۔ اپنے فاضل کو ضائع کرنے کی بجائے اسے بانٹ دیں:
اپنے ملازمین میں ،
یتیم خانے کی کینٹین میں ،
ایسی ایسوسی ایشن میں جو پسماندہ افراد کا خیال رکھتی ہے۔
اب آپ سبھی کو شروع کرنا ہے!
