اسٹور میں اپنی مصنوعات کو ظاہر کرنے کے بہترین طریقے کیا ہیں؟

اسٹور میں اپنی مصنوعات کو ظاہر کرنے کے بہترین طریقے کیا ہیں؟

صحیح مصنوعات اور واضح معلومات کے ساتھ ایک اچھی طرح سے منظم دکان آپ کے گاہکوں کو اپنی خریداری کی ٹوکریاں بھرنے کے لئے مزید پرجوش بناتی ہے۔یہ تجارت کے بنیادی اصول ہیں! اپنے گاہکوں کی بھوک کو کم کرنے کے لئے اپنی مصنوعات کوسجانے کا طریقہ سیکھیں اور انہیں خریداری کرنے کی ترغیب دیں۔

تجارت کے لئے ایک فوری رہنماء نامہ

صحیح چیز، صحیح وقت پر، صحیح جگہ پر، صحیح قیمت پر، صحیح معلومات کے ساتھ … یہ تجارت کا سنہری اصول ہے۔ دوسرے لفظوں میں، اس فروخت کاری کے نقطہ نظر میں درج ذیل شامل ہیں:

  • احتیاط سے اپنی مصنوعات کی پیش کش کو اپنے کسٹمر بیس، مقامی خصوصیات یا مقام کے مطابق ترتیب دینا۔
  • کیلنڈر کے مطابق اپنی پیداوار کو منظم کرنا تاکہ سال کے ہر وقت (کرسمس ، تعطیلات ، مقامی واقعات) کے مطابق مصنوعات کا انتخاب پیش کیا جاسکے۔
  • دکان میں مصنوعات کے محل ِوقوع کے بارے میں سوچنا، فروخت کے مواقع میں اضافہ۔
  • خام مال، مزدوری اور مارجن کی لاگت کا درست تخمینہ لگا کر صحیح قیمت پیش کرنا۔
  • واضح معلومات فراہم کرنا جو آپ کی ہر مصنوعات کے لئے قابل فہم اور جامع ہو۔

یہ سب ترتیب کے بارے میں ہے

ایک اچھی طرح سے ڈیزائن کردہ تجارتی جگہ کو آپ کے گاہکوں کو زیادہ سے زیادہ مصنوعات کودیکھنے کی ترغیب دینی چاہئے۔ یہی وجہ ہے کہ آپ کی دکان کے ذریعے گاہکوں کی رہنمائی کرنا بہت ضروری ہے ، جو متعدد "زونزیعنی علاقوں” میں تقسیم ہو:

  • "ہاٹ زون” سے مراد آپ کی دکان کے سب سے زیادہ نظر آنے والے علاقے ہیں: داخلی دروازہ، دکان کی کھڑکی اوروہ جگہ جہاں صارفین ادائیگی کرتےہیں یعنی ٹِل۔ اپنی نئی مصنوعات ، اعلی مارجن کی مصنوعات یا پروموشنز کو یہاں رکھیں تاکہ چیزوں کوخریدنےکی طرف گاہکوں کو راغب کیا جاسکے۔
  • "کولڈ زون” کم قابل رسائی یا کم بھیڑ والی جگہ ہے: ٹِل کے پیچھے الماریاں۔ ان جگہوں کو ان مصنوعات کے لئے محفوظ کریں جو بغیرکوشش فروخت ہوتی ہیں یا جواکثربیشتر فروخت ہوتی ہیں جیسے روٹی ۔

ایک ترکیب: اپنی مصنوعات کی ترتیب کو باقاعدگی سے تبدیل کرکے حیرت کا عنصر بنانا یاد رکھیں۔

واضح اور قابل فہم معلومات فراہم کریں

اگر آپ بہت ساری پکی پکائی چیزیں فروخت کرنا چاہتے ہیں تو اپنے گاہکوں کو مطلع کرنا بھی ضروری ہے۔ گاہکوں کو ان کے کھانے کے بارے میں بہت زیادہ تجسس ہوتا ہے۔ واضح معلومات دینےکےذریعے انہیں فیصلہ کرنے میں مدد ملے گی:

  • دکان میں ہر چیز کے آگے ، نام اور قیمتِ فروخت ، فی یونٹ یا فی کلو (ممکنہ طور پر وزن اگر یہ بریڈ کاٹکڑا ہے) کی وضاحت کرنے والا ایک نشان ڈالیں۔
  • اس بات کی وضاحت کرنا کہ آیا کوئی ایسی چیزاس میں موجود ہے جس کی وجہ سے الرجی ہوسکتی ہے ایک ایسی تجویزہے جس کی سفارش کی جاتی ہے۔ بہت سےایسے اجزاء ہیں جو”خطرے” کاباعث ہوتے ہیں اور یہ مددگارثابت ہوسکتاہےاگرآپ اپنی مصنوعات کی فہرست لگائیں جو ان میں سے ایک یا زیادہ پرمشتمل ہو(سیریئلزیعنی ناشتے کےطورپرلیے جانےوالےاناج جس میں گلوٹین، دودھ، انڈے، مونگ پھلی، مچھلی، شیل فش، سرسوں، سویا، میوے وغیرہ شامل ہوتے ہیں)۔

اپنی آن لائن دکان کی کھڑکی سجانا مت بھولیں

آج کل ، ڈیجیٹل طریقے سے باہمی رابطہ کا عمل اتنا ہی اہم ہے جتنا فروخت کے مقام پرمصنوعات کی پریزنٹیشن اہمیت کی حامل ہے۔ اپنے سوشل میڈیا صفحات کو تازہ ترین کرنے میں ہچکچاہٹ کامظاہرہ نہ کریں:

  • اپنی مصنوعات کو سجائیں۔ مثال کے طور پر ، اپنی تمام تصاویر کے لئے ایک ہی پس منظر کا رنگ استعمال کرکے ، آپ اپنی مصنوعات کی شناخت کرنا آسان بناتے ہیں۔
  • توجہ مبذول کروائیں اور اپنی مصنوعات کی قریبی وواضح تصاویرکےذریعے اپنے متعلقہ ممکنہ گاہکوں کے منہ میں پانی لائیں: بیک لائٹنگ کے بغیر، روشن رنگوں کے ساتھ اچھی طرح سے روشن تصاویر کھینچنے کے لئے وقت نکالیں۔
  • اپنی خصوصی مہارتوں پرمبنی مصنوعات کے اجزاء کی تفصیلات فراہم کریں۔ اگر آپ متاثر محسوس کر رہے ہیں تو ، اس چیزکااظہارکرنے میں ہچکچاہٹ کامظاہرہ نہ کریں: مصنوعات سے منسلک ایک قصہ یا یاد ، خاندان کی طرف سے ملنےوالی خصوصی مہارت پرمبنی ترکیب … اپنے پیروکاروں کو کہانی سنانے کےذریعے تعلق میں باندھ کر رکھیں!